dag 13 en 14 - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Sandy&mark Fontijn - WaarBenJij.nu dag 13 en 14 - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Sandy&mark Fontijn - WaarBenJij.nu

dag 13 en 14

Blijf op de hoogte en volg Sandy&mark

19 Juli 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

He lieverds,

Gister ochtend zijn we vertrokken uit gili trawangan. Eerst wilde we naar lombok(mama daar zit huub) maar we hebben veel gelezen over lembongan, een klein eiland ten zuiden van bali. We hebben besloten hier naar toe te gaan en lombok niet mee te pakken. Die ochtend nog ontbeten op het prachtige strand van gili. Toen de fastboot op. Helaas was de rechtstreekse tocht vol,dus vaarden we eerst naar padangbai. Deze fastboot was tien keer beter dan de heenweg,dit was een echte boot. We hebben heerlijk op het dek gezeten genoten van het uitzicht. De tocht duurde 2 uur.eenmaal aangekomen stond er een bus voor ons klaar om ons naar sanur te rijden, vanuit daar weer een speedboot naar lembongan gepakt, een klein half uurtje.

De aankomst op lembongan was al prachtig, wederom een geweldige zee en stranden met grote rotspartijen. Flinke hoge golven dus de jongens hadden moeite met de spullen uitpakken uit de boot. Even wachten dat de golf voorbij was en dan rennen tussen de golven door, haha en wat hadden ze een schik.

We werden we met een soort safari busje naar ons hotel gebracht. We zijn echt beland in paradise!!! Een prachtig klein resort met 7 bungalows boven in de bergen. En wat een uitzicht! Als je in het zwembad ligt kijk je over de Oceaan en andere eilanden. En als wij in bed liggen zien we de zee geweldig!! Daarna heerlijk gegeten, mie goreng en chicken curry!!! Het was een flinke trip hier te komen, dus lekker ons bed opgezocht.

Vanmorgen lekker ontbeten, ik banana pancake en mark scrambeld egg. Met een vers fruitsapje erbij. Aan onze dagelijkse vitamientjes komen we hier wel!die sapjes zijn heerlijk!! Het was een beetje bewolkt, dus besloten we een scooter te huren. We mochten op de scooter van de eigenaar! We zijn naar sandy bay gereden, Hihi grappig he! Het is hier erg klein dus je bent overal zo, alleen de wegen (als je het al zo kunt noemen) zijn vreselijk, allemaal gaten in de weg haha. Sandy bay is prachtig je kan er niet zwemmen want dat is gevaarlijk, erg hoge golven! Van daaruit naar devils tear gelopen. Dat is de rand van het eiland wat bestaat uit hoge rotsen. Dit is echt een van de mooiste dingen die we ooit gezien hebben. De golven slaan met zoveel geweld op de rotsen dat het water meters omhoog spuit. Natuurlijk leuk om even onder te staan....Hihi.Ook zijn er allemaal grotten waar het water inslaat en waar daarna allemaal dampen uitkomen. Wat een geweld, je kan elkaar bijna niet verstaan, maar zo mooi. Er zijn daar veel zeeschildpadden en omdat het water zo helder is zie je ze steeds naar boven komen. Inmiddels was het alweer helemaal opgeklaard, wat ook een mooi plaatje opleverde. De ene kant heel donker de andere kant strak blauw!nog heerlijk gelunched op mushroom beach en nu terwijl we dit schrijven liggen we lekker aan het zwembad!
Wij vermaken ons heerlijk in dit kleine paradijs!

Hele dikke kus van ons

Ps ook deze foto's volgen want wifi nog steeds slecht

• 19 Juli 2014 - 08:31

Marieke:

Wat klinkt dat geweldig! Zaten te twijfelen of sanur of lembongan maar nu wel spijt dat we naar sanur gaan! Volgende keer dan staat hij op het lijstje!

• 19 Juli 2014 - 09:38

Lotte:

Hoi schatjes! Super om te lezen! Heerlijk allemaal. Maar wij mogen vandaag ook niet klagen wordt vandaag 32 graden! Dus ook verkoeling zoeken in ons prachtige Nederland, met onze "mooie" witte stranden en helder water!! Haha..
    enjoy! Xxx

• 19 Juli 2014 - 09:52

Ronnie:

Dahag schatties!
    Wat geweldig al die mooie eilanden, en dat ze zelfs een strand naar je genoemd hebben is wel heel byzonder.heel veel plezier nog het laatste weekje. Kus

• 19 Juli 2014 - 09:52

Ronnie:

Dahag schatties!

• 19 Juli 2014 - 10:43

Pa En Ma.:

Hallo lieverds,hier weer een berichtje van ons.Ja wat vreselijk dat vliegtuigongeluk sta er maar niet te veel bij stil,geniet maar lekker van je vakantie.Hier gaat alles goed, het is op het ogenblik 33graden hier en het blijft de hele week erg warm,met tess naar de dokter geweest want die had een ontsteking aan haar achterpoot, ze heeft antibiotica gekregen en nu maar hopen dat het over gaat.
    Hier ook een berichtje van ma, geweldig mooi daar geniet er van.
    Het vliegtuig ongeluk, is verschrikkelijk zelf een gezin uit duiven, ouders met twee jongens van
    achtien en zeventien en een zoon die thuis is gebleven, en veel kinderen. ik heb zo,n angst gehad,
    dacht als linda er maar niet inzit, maar die gaat gelukkig later.
    Je ziet wel in deze wereld, kan er van alles gebeuren.
    Jammer dat je niet naar lombok gaat, had graag het resort van Huib gezien.
    het is hier veel te warm.
    Veel liefs van ma en pa en zeer pootje van Tess.